Vintage design verlichting

Veel gestelde vragen



Waarom moet ik als ik twee of meer lampen tegelijk bestel voor iedere lamp apart verzendkosten betalen?

Omdat het betalingssysteem niet weet hoe groot, breekbaar of wat het gewicht van een artikel is wordt voor ieder artikel afzonderlijk verzendkosten gerekend. Mocht het zo zijn dat wij een of meerdere artikelen in een doos kunnen verzenden (en de zending onder het gewicht blijft) dan zullen wij een gedeelte van de verzendkosten aan de klant terugbetalen. Wij laten u dat na verzending per email weten.

Kan ik spaarlampen of LED lampen gebruiken in een vintage lamp?

Ja, u kunt gemakkelijk spaarlampen of LED lampen kopen en die gebruiken in vintage lampen.

Hoe kan ik bestellen?

U kunt gemakkelijk bestellen door bij uw gewenste product op 'In winkelmandje' te klikken. Vervolgens ziet u de inhoud van uw winkelmandje met daarin het gewenste product en de kosten. Daarna kunt u aangeven of u wilt verder winkelen of gelijk uw bestelling wilt afronden. Voor meer informatie over bestellen kunt u in het menu op de button 'Hoe te bestellen klikken'.

Hoe snel ontvang ik een bestelling in huis?

Als u een bestelling plaatst wordt deze binnen 24 uur in behandeling genomen door één van onze medewerkers en streven wij ernaar om uw bestelling in Nederland uiterlijk binnen 3 werkdagen bij u thuis te laten bezorgen. Woont u buiten Nederland dan is de verzendtijd afhankelijk van het land van bestemming.

Kan ik een product ruilen?

Een product ruilen voor een ander product is bij Galleryshop niet mogelijk. Wel kunt u een product retourneren (zie onze voorwaarden) en een ander product opnieuw bestellen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt veilig en snel betalen op onze website via uw eigen bank door middel van iDeal of met een Paypal account of credit card. Wilt u betalen met een bankoverschrijving, stuur ons dan een email.

Kan ik mijn product bij Galleryshop retourneren?

Ja, als u niet tevreden bent met uw artikel kunt u zonder opgaaf van reden binnen 14 werkdagen na ontvangst uw bestelling retour zenden. Dit is alleen mogelijk wanneer u vooraf het retour artikel aanmeld door een e-mail te sturen en het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons retour stuurt. Kosten voor retour zendingen zijn voor rekening van de klant.

Zijn jullie producten nieuw?

Nee, mits anders vermeld bij het product zijn alle producten bij Galleryshop tweedehands en bevatten dus altijd kleine gebruikssporen.

Is de prijs inclusief verzending?

Aangezien de verzendkosten per land verschillen worden de kosten bij elk product apart vermeld. Klik bij het product op de tab verzending om een overzicht te krijgen van de verzendkosten.

Er staat geen B.T.W. op mijn factuur, klopt dat?

Ja, bij Galleryshop zijn 90% van de aangeboden producten gebruikte producten en vallen onder de margeregeling. Bij margeartikelen wordt er geen BTW vermeld op de factuur. BTW is dus ook niet aftrekbaar.

Hoe worden jullie producten verstuurd?

Alle artikelen worden bij Galleryshop professioneel verpakt en verzekerd naar uw adres opgestuurd.

Wat betekent in goede gebruikte staat?

Alle producten bij Galleryshop zijn gebruikte producten en hebben dus altijd kleine gebruikssporen. Bij de omschrijving van een product proberen wij zo goed mogelijk aan te geven in welke staat het product is.